Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.05.2011, sygn. IBPP2/443-254/11/ASz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-254/11/ASz

Stawka podatku dla robót budowlanych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 10 lutego 2011r. (data wpływu 17 lutego 2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania prawidłowej stawki podatku dla robót budowlanych realizowanych w okresie od grudnia 2010r. do dnia 28 stycznia 2011r. jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 lutego 2011r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania prawidłowej stawki podatku dla robót budowlanych realizowanych w okresie od grudnia 2010r. do dnia 28 stycznia 2011r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmuje się robotami budowlanymi. W dniu 26.11.2010r zawarł umowę z Zespołem Opieki Zdrowotnej w S. na roboty budowlane w ramach zadania p.n. X. Zapis w zawartej umowie mówi, że rozliczenie finansowe nastąpi na podstawie faktur VAT wystawionych zgodnie z obowiązującymi przepisami po wykonaniu czynności objętych umową i ich protokolarnym odbiorze. W miesiącu grudniu 2010r. Wnioskodawca rozpoczął roboty w zakresie docieplenia, wg kosztów Wnioskodawcy zrealizował on na wartość 10.480,20zł. W/w kwotę na koniec roku Wnioskodawca wykazał jako roboty w toku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00