Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2011, sygn. IBPP3/443-1023/11/IK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-1023/11/IK
Z jaką chwilą powstaje obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu ww. usługi świadczonej przez Spółkę i w jakim terminie należy wystawić fakturę z tytułu ww. usługi?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 września 2011 r. (data wpływu 12 września 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 8 grudnia 2011 r. (data wpływu 13 grudnia 2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 września 2011 r. został złożony ww. wniosek, o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 8 grudnia 2011 r. (data wpływu 13 grudnia 2011 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie z dnia 28 listopada 2011 r. znak IBPBI/2/423-1153/11/SD, IBPP3/443-1023/11/IK.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:
Wnioskodawca (dalej Spółka) świadczy na rzecz Instytucji finansowych, takich jak banki czy zakłady ubezpieczeniowe, lub na rzecz pośredników finansowych (dalej określanych jako zleceniodawcy) usługę reklamową polegającą na promocji określonych produktów finansowych (np. kredytów) oferowanych przez instytucje finansowe. Promocja ta polega na umieszczaniu w internecie różnego rodzaju kreatorów reklamowych oraz zachęcaniu osób zainteresowanych określonymi produktami finansowymi do wypełnienia formularza kontaktowego. W wyniku świadczenia ww. usługi Spółka pozyskuje również dane kontaktowe osób, które wyraziły zainteresowanie określonymi produktami finansowymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right