Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2011, sygn. IBPBI/2/423-1153/11/SD, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-1153/11/SD
W jakim dniu powstaje przychód podatkowy z tytułu świadczenia przez Spółkę ww. usługi na gruncie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09 września 2011 r. (data wpływu do tut. BKIP 12 września 2011 r.), uzupełnionym w dniu 13 grudnia 2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia momentu powstania przychodu (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1) - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 września 2011 r. wpłynął do tut. BKIP wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia momentu powstania przychodu. Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z dnia 28 listopada 2011 r. Znak IBPBI/2/423-1153/11/SD, IBPP3/443-1023/11/IK wezwano do ich uzupełnienia. Uzupełnienia wniosku dokonano w dniu 13 grudnia 2011 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka świadczy na rzecz instytucji finansowych, takich jak banki czy zakłady ubezpieczeniowe, lub na rzecz pośredników finansowych (dalej określanych jako zleceniodawcy) usługę reklamową polegającą na promocji określonych produktów finansowych (np. kredytów) oferowanych przez instytucje finansowe. Promocja ta polega na umieszczaniu w internecie różnego rodzaju kreatorów reklamowych oraz zachęcaniu osób zainteresowanych określonymi produktami finansowymi do wypełnienia formularza kontaktowego. W wyniku świadczenia ww. usługi Spółka pozyskuje również dane kontaktowe osób które wyraziły zainteresowanie określonymi produktami finansowymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right