Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2011, sygn. IPTPP3/443-89/11-6/IR, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP3/443-89/11-6/IR

Opodatkowanie nieodpłatnie świadczonych usług w ramach sprzedaży premiowej w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011 r.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 5 września 2011 r. (data wpływu 12 września 2011 r.) uzupełnionego pismem z dnia 28 listopada 2011 r. (data wpływu 1 grudnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnie świadczonych usług w ramach sprzedaży premiowej w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011 r. jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 września 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnie świadczonych usług w ramach sprzedaży premiowej w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011r.

Przedmiotowy wniosek pismem z dnia 28 listopada 2011 r. (data wpływu 1 grudnia 2011 r.) został uzupełniony poprzez doprecyzowanie stanu faktycznego oraz opłatę.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka zajmuje się diagnostyką samochodową. W celu zachęcenia klientów do częstszego korzystania z usług Spółki stworzyła program sprzedaży premiowej. W ramach tego programu klient, po zakupie usług diagnostycznych dostaje do wyboru prezent w postaci maskotki, kluczy, talonu na paliwo, usługi mycia. Spółka przekazuje nieodpłatnie wybrane przez klienta prezenty: towary lub usługi. Przekazanie nagród nieodpłatnie sprzyja uatrakcyjnieniu kontaktów klientów z firmą, co przekłada się na zwiększenie zainteresowania opodatkowanymi usługami diagnostycznymi firmy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00