Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 21.02.2011, sygn. IPPP1/443-1216/10-2/BS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1216/10-2/BS

Opodatkowanie oraz dokumentowanie premii pieniężnych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 10.11.2010 r. (data wpływu 30.11.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania oraz dokumentowania premii pieniężnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30.11.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania i dokumentowania premii pieniężnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (zwana w dalszej części: Spółką lub Wnioskodawcą), świadczy usługi handlowe i marketingowe (w tym kompleksowe usługi marketingu i promocji) na rzecz spółek z grupy kapitałowej A., zajmujących się produkcją mięsa i jego przetworów (zwanych w dalszej części: Spółkami Produkcyjnymi). W ramach tych usług Spółka nawiązuje kontakty handlowe z potencjalnymi odbiorcami wyrobów Spółek Produkcyjnych, ustala warunki współpracy, negocjuje ceny. Ponadto A. zobowiązał się do prowadzenia działań mających na celu wzrost sprzedaży wyrobów Spółek Produkcyjnych poprzez reklamę, promocję a także opracowywanie i wdrażanie systemów premiowania odbiorców za zrealizowanie określonego obrotu wyrobami Spółek Produkcyjnych. Koszty wszelkich działań marketingowych i promocyjnych, koszty premiowania odbiorców Spółek Produkcyjnych ponoszone są przez Wnioskodawcę. Wnioskodawca na mocy łączących ją ze Spółkami Produkcyjnymi umów otrzymuje od nich wynagrodzenie za świadczenie na ich rzecz usług handlowych i marketingowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00