Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.03.2011, sygn. IPPP1-443-117/11-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-117/11-2/PR

Korekta rozliczeń usług telekomunikacyjnych rozliczanych na przełomie roku.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 19.01.2011 r. (data wpływu 24.01.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie korekty rozliczeń usług telekomunikacyjnych rozliczanych na przełomie roku - jest nieprawidłowe,

UZASADNIENIE

W dniu 24.01.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie korekty rozliczeń usług telekomunikacyjnych rozliczanych na przełomie roku.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka S.A. (Spółka) prowadzi działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej jako operator sieci, występując w obrocie gospodarczym pod marką handlową....

Spółka świadczy usługi telekomunikacyjne w systemie abonamentowym: klient podpisuje umowę na świadczenie usług, następnie jest przypisywany do okresu billingowego (rozliczeniowego), korzysta z usług i po każdym okresie rozliczeniowym otrzymuje fakturę za usługi. Wystawiając fakturę za usługi telekomunikacyjne Wnioskodawca pobiera dwa rodzaje opłat: opłata abonamentowa pobierana z góry za kolejny okres rozliczeniowy, oraz opłaty za usługi tzw. licznikowe (za usługi wykonane w zakończonym okresie rozliczeniowym) pobierana z dołu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00