Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.10.2011, sygn. ILPB1/415-881/11-2/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-881/11-2/AG

Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki , przedstawione we wniosku z dnia 6 lipca 2011 r. (data wpływu 11 lipca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 lipca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Wnioskodawca) prowadzi działalność handlową poprzez sieć centrów handlowych. Oferta Wnioskodawcy kierowana jest głównie do klientów indywidualnych będących osobami fizycznymi.

W związku z powyższą działalnością, Wnioskodawca prowadzi i zamierza nadal prowadzić działania zmierzające do intensyfikacji sprzedaży oferowanych przez siebie towarów. Działania te mają ponadto na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku Wnioskodawcy, jako solidnego sprzedawcy oraz związanie klientów z firmą Wnioskodawcy.

W tym celu Wnioskodawca zamierza wprowadzić program lojalnościowy dla swoich klientów, mający na celu zachęcanie klientów do zwiększania wartości i ilości zakupów w centrach handlowych Wnioskodawcy (dalej: Program Lojalnościowy lub Program).

Wszelkie warunki i zasady prowadzenia przez Wnioskodawcę Programu Lojalnościowego określone są w regulaminie (dalej: Regulamin Programu Lojalnościowego). Każdy z klientów robiący zakupy w centrach handlowych Wnioskodawcy, ma możliwość, na takich samych zasadach jak pozostali klienci wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00