Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.09.2011, sygn. ILPP4/443-424/11-5/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-424/11-5/ISN
Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku kursów komputerowych prowadzonych w szkołach ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 6 czerwca 2011 r. (data wpływu 10 czerwca 2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 29 sierpnia 2011 r. (data wpływu 31 sierpnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku kursów komputerowych prowadzonych w szkołach ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 czerwca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku kursów komputerowych prowadzonych w szkołach ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych. Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 29 sierpnia 2011 r. (data wpływu 31 sierpnia 2011 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy oraz stanowiska własnego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą zorganizowaną w formie firmy jednoosobowej, przy prowadzeniu działalności współpracuje z nim żona (będąca osobą współpracującą).
W ramach działalności Wnioskodawca świadczy, między innymi, usługi edukacyjne dla różnych podmiotów, które do dnia 31 grudnia 2010 r. korzystały ze zwolnienia przedmiotowego w podatku od towarów i usług.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right