Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 28.04.2011, sygn. ILPP1/443-167/11-2/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-167/11-2/AW

Czy wyżej opisane czynności świadczone przez Wnioskodawcę, tj. wydanie i sprzedaż Partnerowi kart partnerskich oraz obsługa tychże kart, są zwolnione od podatku od towarów i usług na podstawie obowiązujących od dnia 1 stycznia 2011 r. znowelizowanych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej, przedstawione we wniosku z dnia 24 stycznia 2011 r. (data wpływu 31 stycznia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku świadczonych usług polegających na wydaniu, sprzedaży i obsłudze kart partnerskich jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 31 stycznia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku świadczonych usług polegających na wydaniu, sprzedaży i obsłudze kart partnerskich.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Bank zawarł z innymi podmiotami umowy dotyczące wydania, sprzedaży i obsługi kart partnerskich (kart co-branded).

Karty partnerskie (karty co-branded) to elektroniczne karty, przeznaczone do dokonywania transakcji zarówno bezgotówkowych, jak i gotówkowych w kraju i/lub za granicą, z określoną lub bez określonej wartości nominalnej (limitu dokonywania transakcji), ważne przez określony czas, które nabywająca spółka (dalej: Partner) może przekazać lub sprzedać dowolnej osobie (dalej: Posiadacz). Karty partnerskie są opatrzone ustalonym wizerunkiem (oznaczeniem Partnera bądź nazwą oferowanego przez nabywcę programu lojalnościowego).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00