Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.06.2011, sygn. ILPP1/443-340/11-4/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-340/11-4/MS
Zwolnienie od podatku VAT usług prowadzenia szkoleń.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 24 lutego 2011 r. (data wpływu 25 lutego 2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 11 maja 2011 r. (data wpływu 13 maja 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku usług szkoleniowych jest:
- prawidłowe w zakresie pyt. 3, pyt. 4, pyt. 5, pyt. 6 oraz w zakresie pyt. 7 i pyt. 8, jeżeli uczestnikami przedmiotowych szkoleń są nauczyciele,
- nieprawidłowe w zakresie pyt. 1, pyt. 2 oraz w zakresie pyt. 7 i pyt. 8, jeżeli uczestnikami przedmiotowych szkoleń nie są nauczyciele.
UZASADNIENIE
W dniu 25 lutego 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zwolnienia od podatku usług szkoleniowych. Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 11 maja 2011 r. o doprecyzowanie opisanego stanu faktycznego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca w ramach swojej działalności dostarcza oprogramowanie komputerowe jednostkom samorządu terytorialnego (dalej: JST), jednostkom organizacyjnym JST oraz publicznym i prywatnym jednostkom oświatowym. Programy te są nowoczesnymi aplikacjami informatycznymi, dostosowanymi do specyficznych potrzeb działalności ww. jednostek, wspomagającymi efektywne zarządzanie oświatą.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right