Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.04.2011, sygn. ILPP1/443-136/11-4/NS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-136/11-4/NS
Możliwość zastosowania zwolnienia od podatku z tytułu świadczenia usług edukacyjnych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Fundacji, przedstawione we wniosku z dnia 24 stycznia 2011 r. (data wpływu do: Izby Skarbowej w Poznaniu 26 stycznia 2011 r., Biura KIP w Lesznie 27 stycznia 2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 30 marca 2011 r. (data wpływu 31 marca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku z tytułu świadczenia usług edukacyjnych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 stycznia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku z tytułu świadczenia usług edukacyjnych. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 30 marca 2011 r. (data wpływu 31 marca 2011 r.) o informacje doprecyzowujące przedstawiony stan faktyczny oraz podpis drugiej osoby upoważnionej do reprezentowania Wnioskodawcy.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Fundacja KRS () została założona w październiku 1990 r. przez A, B, C oraz D, w celu zagospodarowania środków brytyjskiego funduszu pomocowego Know-How Fund, przeznaczonego przez rząd Wielkiej Brytanii na stworzenie jednostek edukacyjnych, przygotowujących polską kadrę menedżerską do działania w warunkach gospodarki rynkowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right