Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.10.2011, sygn. ITPP2/443-1095/11/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP2/443-1095/11/AW
Odzyskanie podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 27 lipca 2011 r. (data wpływu 2 sierpnia 2011 r.), uzupełnionym w dniu 3 października 2011 r. (data wpływu), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ()- koncepcja i popularyzacja Turystyki () - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 sierpnia 2011 r. złożono wniosek, uzupełniony w dniu 3 października 2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. () - koncepcja i popularyzacja Turystyki ().
W przedmiotowym wniosku oraz jego uzupełnieniu, przedstawiono następujący stan faktyczny.
Projekt pn. ()- koncepcja i popularyzacja Turystyki () jest realizowany w ramach Osi Priorytetowej Turystyka RPO na lata 2007-2013, której głównym celem jest wzrost udziału turystyki w gospodarce regionu poprzez zwiększenie atrakcyjności oferty turystycznej regionu. Istotą przedsięwzięcia jest wydłużenie sezonu turystycznego oraz kreowanie wizerunku miasta przyjaznego. Cele szczegółowe projektu to: rekreacyjna i turystyczna promocja walorów miasta, promowanie rozwoju kultury, budowa/wzrost identyfikacji i tożsamości mieszkańców z miastem, budowa/wzrost wizerunku wyróżnialnej marki miasta, promocja rozwoju przedsiębiorczości miasta - przyciąganie inwestorów i stymulowanie rozwoju istniejących podmiotów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right