Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.03.2011, sygn. ITPB2/415-1124/10/ENB, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-1124/10/ENB
Czy prawidłowym było nie pobranie zaliczek od wartości świadczenia przypadającego na każdego z uczestników t.j: kosztu stażu ucznia, kieszonkowe ucznia, kosztu utrzymania opiekuna?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 2 grudnia 2010 r. (data wpływu 6 grudnia 2010 r.) uzupełnionym pismem z dnia 1 marca 2011 r. (data wpływu 4 marca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania świadczeń otrzymywanych w ramach programu L. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 grudnia 2010 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem w dniu 4 marca 2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania świadczeń otrzymywanych w ramach programu L.
W przedmiotowym wniosku i jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.
Zespół Szkół złożył wniosek w konkursie na 2010 r. w programie Uczenie się przez całe życie - L. - projekty mobilności (staże i wymiany) Poznajemy nowe technologie budowlane..., który został pozytywnie zatwierdzony do realizacji przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji - Narodową Agencję Programu. Umowa finansowa - projekt mobilności w programie L. została zawarta pomiędzy Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji a gminą jako organem prowadzącym dla instytucji będącej beneficjentem reprezentowanym przez zastępcę prezydenta miasta.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right