Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.01.2011, sygn. ITPB3/423-624a/10/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-624a/10/DK
Czy koszty usług promocyjno reklamowo - marketingowych, transportowych, a także koszty energii, gazu, telekomunikacyjne, sprzątania, obsługi prawnej itp. prawidłowo są przez Wnioskodawcę kwalifikowane jako koszty pośrednie?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 26 października 2010 r. (data wpływu 15 listopada 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia wskazanych wydatków do pośrednich kosztów uzyskania przychodów .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right