Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.11.2010, sygn. ILPB1/415-953/10-3/AMN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-953/10-3/AMN

Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz.770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki , reprezentowanej przez Pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 16 sierpnia 2010 r. (data wpływu 20 sierpnia 2010 r.), uzupełnionym w dniu 23 sierpnia 2010 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 sierpnia 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Wnioskodawca (dalej: Spółka) zamierza zawierać umowy zlecenia (dalej Umowy) z osobami fizycznymi niebędcymi pracownikami Spółki (Zleceniobiorcami). Umowy zawierane będą na czas nieoznaczony i mogą być wypowiedziane ze skutkiem natychmiastowym. Przedmiotem umów zlecenia będzie dystrybucja (roznoszenie) przez Zleceniobiorców (dystrybutorów) materiałów (druków) reklamowych Spółki do gospodarstw domowych (obecnych jak i potencjalnych klientów Spółki) znajdujących się na wyznaczonym dla danego Zleceniobiorcy (Dystrybutora) terenie dystrybucji (przy czym teren dystrybucji, to obszar geograficzny wyznaczony na mapie z dokładnością do jednego budynku (bramy), na którym dany Zleceniobiorca dokonuje dystrybucji).

Roznoszone materiały (druki) reklamowe stanowić będą tzw. komplet, na który składa się tygodnik reklamowy wydawany przez Spółkę, dodatki reklamowe oraz ulotki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00