Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2010, sygn. IPPB5/423-377/10-2/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-377/10-2/DG

CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 08.06.2010r. (data wpływu 21.06.2010r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 czerwca 2010r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Niniejszy wniosek odnosi się do stanu prawnego obowiązującego do 31 grudnia 2006r. Wnioskodawca jest członkiem grupy C. Sprzedaż produktów i usług ostatecznym odbiorcom w Polsce jest realizowana bezpośrednio przez C. BV. Większość produktów i usług C. jest sprzedawana ostatecznym użytkownikom przez licznych niepowiązanych partnerów, takich jak przykładowo: dystrybutorzy, integratorzy systemów.

Wnioskodawca będąc członkiem grupy C. odpowiada za działania marketingowe, świadcząc usługi marketingowe oraz usługi wsparcia sprzedaży na rzecz C. BV. Wskazane usługi były świadczone na rzecz C. BV na podstawie Umowy o świadczenie usług.

W oparciu o wskazaną Umowę Wnioskodawca świadczy następujące usługi z następujących obszarów:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00