Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.09.2010, sygn. IPPP2-443-365/10-4/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2-443-365/10-4/IZ

Otrzymywane przez Spółkę dofinansowanie jest dofinansowaniem na pokrycie kosztów ponoszonych przez Spółkę w związku z realizacją programu misyjnego i pozostaje bez wpływu na cenę usług świadczonych przez Stronę, a zatem nie jest dofinansowaniem w rozumieniu tego przepisu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 26.05.2010r. (data wpływu 04.06.2010r.), uzupełnionym na wezwanie. tut. Organu pismem z dnia 29.07.2010 r. (data wpływu 04.08.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania otrzymywanego dofinansowania oraz jego dokumentowania - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 04.06.2010r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania otrzymywanego dofinansowania oraz dokumentowania go fakturą.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

A. S.A. została zawiązana jako telewizja publiczna. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej wykonuje czynności opodatkowane, zwolnione, a także nie podlegające ustawie VAT. Podstawowym zadaniem A. jest wypełnianie misji publicznej. Ustawa o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2004 r., Nr 254, poz. 2531 z późn. zm.) wymienia działania jakie mogą być podejmowane w ramach misji publicznej - art. 1 oraz 21 w/w ustawy. A. w ramach misji publicznej, oferuje, na zasadach określonych w w/w ustawie, całemu społeczeństwu i poszczególnym jego częściom, zróżnicowane programy i inne usługi w zakresie informacji, publicystyki, kultury, rozrywki, edukacji i sportu, cechujące się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością oraz innowacyjnością, wysoką jakością i integralnością przekazu. Zadania te realizowane są przez A. poprzez różne formy działania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00