Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.07.2010, sygn. IBPBII/1/415-393/10/BJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-393/10/BJ
Czy właściwym jest stosowanie przepisu art. 21 ust. 1 pkt 137 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w odniesieniu do uczestników projektu ... program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych" realizowanego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 29 marca 2010r. (data wpływu do tut. Biura 06 kwietnia 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych m. in. w zakresie opodatkowania stypendiów wypłacanych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 06 kwietnia 2010r. do tut. Biura wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych m. in. w zakresie opodatkowania stypendiów wypłacanych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca to jednostka organizacyjna Samorządu Województwa, będąca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (POKL) Beneficjentem dwóch projektów systemowych finansowanych z udziałem środków europejskich:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right