Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27.12.2010, sygn. ITPP1/443-969/10/AJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP1/443-969/10/AJ

Opodatkowanie aportu składników majątkowych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29 września 2010 r. (data wpływu 4 października 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania aportu opisanych we wniosku zespołu składników majątkowych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 października 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania aportu opisanych we wniosku zespołu składników majątkowych.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest operatorem telewizji, dostawcą telewizji (...), Internetu oraz stacjonarnych i mobilnych usług telefonicznych. Spółka jako lider wśród operatorów telewizji działa w ponad 2 tys. polskich miejscowości. Od 2006 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Spółka jest właścicielem znaku towarowego: M., który jest związany ze świadczonymi usługami na polskim rynku. Znak ten został przez Spółkę wytworzony we własnym zakresie i jest zarejestrowany jako przedmiot ochrony własności przemysłowej.

W celu utrzymania silnej pozycji rynkowej oraz dalszej ekspansji, Spółka prowadzi intensywne działania w zakresie kreowania wizerunku Spółki, polegające na prowadzeniu kampanii medialnych i kampanii marki M., które leżą w kompetencji Biura Public Relations Spółki. Biuro to posiada dużą autonomię i niezależność w realizacji swoich zadań, samodzielnie nawiązuje kontakty i relacje biznesowe z kooperantami (głównie z prasą), zawiera umowy sponsorskie i umowy współpracy z mediami. Biuro Public Relations opracowuje również własne, roczne plany strategiczne zakładające wspieranie wizerunku marki M., a także budżety operacyjne uwzględniające koszty funkcjonowania Biura Public Relations (w tym koszty pracownicze). Spółka nie ingeruje w bieżące działania Biura Public Relations pozostawiając mu swobodę w doborze środków i metod realizacji postawionych zadań.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00