Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 03.08.2009, sygn. IPPP2/443-577/09-4/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-577/09-4/AZ

VAT - w zakresie prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wykazany na fakturach wystawianych przez kontrahentów

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 18 maja 2009 roku (data wpływu 25 maja 2009 roku), uzupełnionego pismem z dnia 10 lipca 2009 roku (data wpływu 15 lipca 2009 roku) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wykazany na fakturach wystawianych przez kontrahentów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25 maja 2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wykazany na fakturach wystawianych przez kontrahentów.

W dniu 02 lipca 2009 r. wezwano Spółkę do wyczerpującego przedstawienia stanu faktycznego. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 10 lipca 2009 r. (data wpływu 15 lipca 2009 r.)

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu papierami higienicznymi. W celu zwiększenia sprzedaży produktów własnych i nabytych, Spółka dokonuje na rzecz swoich kontrahentów (stanowiących w większości duże sieci handlowe działające w Polsce) wypłaty tzw. premii pieniężnych. Zgodnie z umowami współpracy handlowej zawartymi z tymi kontrahentami, Spółka zobowiązuje się do wypłaty na ich rzecz dodatkowych wynagrodzeń, w sytuacji gdy osiągnęli oni określony poziom sprzedaży produktów Spółki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00