Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.08.2009, sygn. IPPB4/415-399/09-4/PJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/415-399/09-4/PJ
1. Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego, możliwe jest uznanie Programu za działania mające charakter sprzedaży premiowej w rozumieniu przepisu art. 21 ust. 1 pkt 68 updof? 2. Czy w związku z powyższym, nagrody związane z uczestnictwem w Programie wypłacane Aktualnym Klientom nie prowadzącym działalności gospodarczej, podlegają zryczałtowanemu, 10% podatkowi dochodowemu od osób fizycznych, zgodnie z przepisami art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz art. 41 ust. 4 updof, jeśli ich jednorazowa wartość przekracza kwotę 760 zł?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 01.06.2009 r. (data wpływu 09.06.2009 r.) oraz piśmie z dnia 09.06.2009 r. (data nadania 09.07.2009 r., data wpływu 13.07.2009 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie z dnia 02.07.2009 r. (data nadania 02.07.2009 r., data odbioru 09.07.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z programem motywacyjnym - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 09.06.2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z programem motywacyjnym.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca rozważa wprowadzenie programu motywacyjnego pod nazwą XXX (dalej: Program, XXX), polegającego na polecaniu przez dotychczasowych klientów Spółki (dalej: Aktualni Klienci) produktów Spółki swoim znajomym. Adresatami programu są osoby fizyczne (również prowadzące działalność gospodarczą) posiadające aktualną polisę oraz firmy będące obecnie klientami Wnioskodawcy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right