Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.04.2009, sygn. IPPB1/415-110/09-2/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-110/09-2/AG
możliwość wyboru opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej podatkiem liniowym według stawki 19%
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 10.02.2009 r. (data wpływu 17.02.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości wyboru opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej podatkiem liniowym według stawki 19% jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17.02.2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości wyboru opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej podatkiem liniowym według stawki 19%.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Pan Andrzej M. (dalej: Wnioskodawca lub Podatnik) w okresie od dnia 01 marca 2006 r. do dnia 31 grudnia 2008 r. był zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas nie określony w Banku w W. SA. Wnioskodawca był zatrudniony na stanowisku dyrektora wykonawczego w Departamencie Instytucji Finansowych i Sektora Publicznego w Pionie Bankowości Korporacyjnej, w Sektorze Bankowości Komercyjnej i Inwestycyjnej. Miejscem świadczenia pracy była W.
Zakres podstawowych obowiązków Wnioskodawcy obejmował m.in.:
- realizację zadanego budżetu oraz wymaganych zwrotów na kliencie;
- zapewnienie rozwoju współpracy w ramach oferowanej przez Bank oferty produktowej z przydzielonymi klientami, w szczególności poprzez regularne spotkania w celu definiowania potrzeb/możliwości i budowanie mocnych relacji z klientami oraz doskonalenie wiedzy produktowej;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right