Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.04.2009, sygn. IPPB3/423-66/09-2/KK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-66/09-2/KK
Czy w związku z umownym zapisem, iż usługa reklamowa rozliczana jest w miesięcznych okresach rozliczeniowych, Spółka powinna rozpoznawać przychód na koniec każdego miesięcznego okresu rozliczeniowego w wysokości wynikającej z odrębnie składanych zleceń czy też przychód powinien zostać rozpoznany w momencie zapłaty (ewentualnego potrącenia) należności?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 18.02.2009r. (data wpływu 20.02.2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych odnośnie przychodów -
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right