Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.01.2009, sygn. IPPP1/443-1850/08-5/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1850/08-5/IG
Czy faktury VAT powinny być wystawiane na Urząd Gminy czy na gminę?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 26 września 2008r. (data wpływu 29 września 2008r.), uzupełnione pismem z dnia 17 grudnia 2008r. (data wpływu do BKIP w Płocku 22 grudnia 2008r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 10 grudnia nr IPPP1/443-1850/08-2/IG do uzupełnienia wniosku, otrzymane w dniu 15 grudnia 2008r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wystawiania faktur VAT na Urząd Gminy i na Gminę - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 września 2008r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wystawiania faktur VAT na Urząd Gminy i na Gminę, uzupełniony pismem z dnia 17 grudnia 2008r. (data wpływu do BKIP w Płocku 22 grudnia 2008r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 10 grudnia nr IPPP1/443-1850/08-2/IG do uzupełnienia wniosku, otrzymane w dniu 15 grudnia 2008r.