Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2009, sygn. IPPB3/423-1584/08-2/GJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-1584/08-2/GJ
Wydatki związane z usługami w zakresie tworzenia kampanii społecznych co do zasady stanowią koszty uzyskania przychodów, jednakże Podatnik powinien wykazać w sposób wiarygodny potwierdzenie ich wykonania. Na Podatniku również ciąży obowiązek wykazania, że zamiar poniesionych wydatków był obiektywnie związany z osiągnięciem lub zamierzonym przychodem.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29.10.2008r. (data wpływu 03.11.2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki wydatków poniesionych na realizację nieodpłatnych kampanii społecznych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 03.11.2008r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki wydatków poniesionych na realizację nieodpłatnych kampanii społecznych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right