Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.05.2009, sygn. IBPP1/443-151/09/BM, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-151/09/BM
sposób opodatkowania i dokumentowania usług własnych (hotelarsko-gastronomicznych) i usług nabywanych u innych podatników oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług od innych podatników dla bezpośredniej korzyści klienta
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej P. przedstawione we wniosku z dnia 6 lutego 2009r. (data wpływu 10 lutego 2009r.), uzupełnionym pismem z dnia 8 kwietnia 2009r. (data wpływu 14 kwietnia 2009r.) oraz pismem z dnia 21 kwietnia 2009r. (data wpływu 27 kwietnia 2009r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania i dokumentowania usług własnych (hotelarsko-gastronomicznych) i usług nabywanych u innych podatników oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług od innych podatników dla bezpośredniej korzyści klienta - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 lutego 2009r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 8 kwietnia 2009r. (data wpływu 14 kwietnia 2009r.) oraz pismem z dnia 21 kwietnia 2009r. (data wpływu 27 kwietnia 2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu opodatkowania i dokumentowania usług własnych (hotelarsko-gastronomicznych) i usług nabywanych u innych podatników oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług od innych podatników dla bezpośredniej korzyści klienta
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right