Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.04.2008, sygn. IP-PP2-443-516/08-2/KCH, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PP2-443-516/08-2/KCH
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 14 marca 2008r. (data wpływu 17 marca 2008r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego w zakresie premii pieniężnej - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 marca 2008r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w przedstawionym poniżej opisie zdarzenia przyszłego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny
Wnioskodawca udziela swoim kontrahentom szereg premii pieniężnych i bonusów w ramach wiążących ją z tymi kontrahentami umów. Premie są przyznawane na podstawie różnorodnych kryteriów, stanowiących opisane niżej odrębne zdarzenia przyszłe.
Jednym z bonusów jest bonus za dobre prowadzenie gwarancji, który przyznawany jest na podstawie informacji skierowanej do kontrahentów, prowadzących warsztaty dla pojazdów marki X. Kryteria przyznawania bonusu są następujące: uzyskanie określonego wyniku audytu, wykonanie kampanii technicznych na określonym poziomie, określona jakość zwracanych części oraz jakość reklamacji i statystyka. Bonus ten jest wypłacany kontrahentom przez wnioskodawcę w zależności od wartości zaakceptowanych części gwarancyjnych, procentowo jako kwota pieniężna.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right