Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.08.2007, sygn. PR/4218-27/BP/07, Izba Skarbowa w Lublinie, sygn. PR/4218-27/BP/07

Podatnik ma wątpliwości, czy postępuje prawidłowo, zaliczając całość wydatków związanych z nabyciem materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów, czy też powinien te koszty w całości lub w części wyłączyć jako koszty reprezentacji.

Pytanie podatnika

DECYZJA

Dyrektor Izby Skarbowej w Lublinie na podstawie art. 14b § 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.) - po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 25 czerwca 2007 r. na postanowienie Naczelnika Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie z dnia 19 czerwca 2007 r. nr PD.423-17/07 w sprawie interpretacji co do zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, uznające stanowisko Spółki wyrażone we wniosku z dnia 21 marca 2007 r. za nieprawidłowe - zmienia zaskarżone postanowienie i stwierdza, że stanowisko Podatnika wyrażone w ww. wniosku z dnia 21 marca 2007 r. jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

Wnioskiem z dnia 21 marca 2007 r. Spółka wystąpiła do Naczelnika Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w swojej indywidualnej sprawie. We wniosku Spółka wskazała, iż prowadzi działalność gospodarczą w podstawowym zakresie obejmującą sprzedaż okien dachowych i związanych z nimi akcesoriów na terenie kraju oraz poza jego granicami. Okna są sprzedawane przede wszystkim następującym odbiorcom- dystrybutorom zajmującym się sprzedażą materiałów budowlanych - najczęściej są to firmy prowadzące sprzedaż pokryć dachowych, a także innych materiałów budowlanych; niektóre z tych firm prowadzą również działalność usługową, oferując klientom okna dachowe wraz z montażem;- sieciom handlowym ze szczególnym uwzględnieniem marketów budowlanych;- inwestorom instytucjonalnym prowadzącym budowy, przebudowy lub remonty swoich budynków oraz spółdzielniom mieszkaniowym i deweloperom;- w ograniczonym zakresie inwestorom indywidualnym prowadzącym budowy, przebudowy lub remonty domów lub innych budynków.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00