Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.01.2007, sygn. 1472/ROP1/423-396/06/AK, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-396/06/AK
Czy czynności opisane we wniosku można zakwalifikować jako usługi reklamowe o charakterze publicznym? Czy może opisane działania mają charakter reklamy niepublicznej lub są to czynności charakterze innym niż reklama lub reprezentacja służące zwiększeniu sprzedaży przez zleceniodawcę?
POSTANOWIENIE
Na podstawie art.14 a § 4 w związku z art.14 a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz.U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie podatnika, przedstawionej w piśmie z dnia 6 listopada 2006 r. (z datą wpływu do tutejszego Urzędu w dniu 10 listopada 2006 r.)
postanawia
uznać stanowisko Spółki za prawidłowe
UZASADNIENIE
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, Podatnik podpisał umowę z kontrahentem krajowym (wykonawcą) o współpracę w zakresie organizowania przez wykonawcę na zlecenie i rzecz zleceniodawcy działań o charakterze promocyjno-reklamowym. W ramach powyższej umowy wykonawca zorganizował i przeprowadził konkurs adresowany do pracowników kontrahentów zleceniodawcy i w związku z powyższym zakupił i wręczył nagrody konkursowe. Powyższa czynność została udokumentowana fakturą VAT jako usługa promocyjno-reklamowa. Dodatkowo wykonawca sporządził wykaz przekazanych nagród konkursowych ze wskazaniem osób, którym te nagrody wręczono.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right