Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.03.2007, sygn. PD-II/423-2/2007, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, sygn. PD-II/423-2/2007
Dotyczy określenia momentu powstania przychodu w związku z otrzymaniem przez beneficjenta bezzwrotnej pomocy środków na realizację świadczonych usług w projekcie z góry w formie transz zaliczkowych na podstawie zatwierdzonego harmonogramu płatności stanowiącego załącznik do umowy?
POSTANOWIENIE
Naczelnik Urzędu Skarbowego Kraków-Krowodrza działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja Podatkowa (t.j. Dz. U. Nr 8 z 2005 r., poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika z dnia 09.01.2007 r. (data wpływu do tut. Organu 12.01.2007 r.) uzupełnionego w dniu 06.03.2007 r. na wezwanie z dnia 21.02.2007 r. w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych stwierdza, iż przedstawione we wniosku stanowisko jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
Z opisu sprawy zawartej w przedmiotowym piśmie wynika, że w roku 2005 i 2006 firma X Sp.z o.o. otrzymała dofinansowanie do czterech projektów szkoleniowych realizowanych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 2.3 Schemat a.. X Sp. z o.o. podpisała umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, zgodnie z którymi została Beneficjentem pomocy przeznaczonej do realizacji tych projektów i jest bezpośrednim realizatorem projektów. Zgodnie z zawartą z PARP umową o dofinansowanie oraz wytycznymi Programu SPORZL 2004-2006, Beneficjent otrzymuje środki na realizację świadczonych usług w projekcie z góry w formie transz zaliczkowych na podstawie zatwierdzonego harmonogramu płatności stanowiącego załącznik do umowy. Wypłata przez PARP pierwszej transzy środków na realizację projektu dokonuje się na podstawie złożonego wniosku o płatność na początku realizacji projektu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right