Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.08.2006, sygn. ZD/4061-180/06, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/4061-180/06

Czy istnieje możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych przez Spółkę na organizację szkoleń dla pracowników, połączonych ze spotkaniami integracyjnymi?

Pytanie podatnika

W dniu 26 lipca 2006r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca ponosi wydatki na organizację szkoleń połączonych ze spotkaniem integracyjnym dla swoich pracowników z działu sprzedaży. Dotychczas Spółka zorganizowała następujące szkolenia:

    1. W 2005 roku Wnioskująca zorganizowała szkolenie dla swoich pracowników w Turcji. Szkolenie odbyło się w dniach 7 - 14 września 2005r. Program szkolenia obejmował następujące tematy: szkolenie w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, marchandising w praktyce, typologia klienta oraz analiza potrzeb klienta,
    2. W 2005 roku Spółka zorganizowała szkolenie dla swoich pracowników w Łazach. Szkolenie odbyło się w dniach 10 - 12 czerwca 2005r. Program szkolenia obejmował następujące tematy: analiza wyników poszczególnych działów w 2004 roku i pierwszej połowie 2005 roku, Współpraca z klientem drogą do sukcesu, nowości i plany Wnioskodawcy w 2005 roku - II półrocze, podnoszenie standardów sprzedaży,
    3. W 2006 roku Wnioskująca Spółka zorganizowała szkolenie dla swoich pracowników w Dźwirzynie. Szkolenie odbyło się w dniach 23 - 25 czerwca. Program szkolenia obejmował następujące tematy: analiza wyników poszczególnych działów w 2005 roku i w pierwszej połowie 2006 roku, komunikacja z klientem, motywacja w pracy, nowości i plany Spółki w 2006 roku - II półrocze, podnoszenie standardów sprzedaży.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00