Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.10.2006, sygn. PDOP/423-17/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PDOP/423-17/06
Czy nabywane przez Spółkę usługi reklamowe w ramach umów barterowych stanowią koszty reklamy i reprezentacji publicznej czy niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) - po rozpatrzeniu wniosku Sp. z o.o. z dnia 19.07.2006 roku (wpływ do tut. Organu 24.07.2006 r.) uzupełniony 06.09.2006 r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (j.t. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), w sprawie:
Czy nabywane przez Spółkę usługi reklamowe w ramach umów barterowych opisane poniżej w pkt 1-6 stanowią koszty reklamy i reprezentacji publicznej czy niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (art. 16 ust. 1 pkt 28)?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right