Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 05.06.2006, sygn. PDOP/423-3/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PDOP/423-3/06
Czy wartość części nakładu na cele reprezentacji i reklamy stanowi reklamę publiczną czy niepubliczną gdy:a) gazety rozdawane są przypadkowym przechodniom, bez możliwości udowodnienia tego faktu;b) wyłożono kilkadziesiąt egzemplarzy w holu biurowca, który jest ogólnie dostępny dla osób z zewnątrz:c) rozdano część gazet ze zbiorów archiwalnych na dowolnej uczelni wśród studentów i wykładowców;d) gazety rozsyłane są do dobieranych losowo odbiorców np. jako przesyłka bezadresowa;e) gazety rozsyłane są do osób oraz firm, które zgłosiły chęć zapoznania się z zawartością pisma przed ewentualnym zakupem?
POSTANOWIENIE
Na postawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (jednolity tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) - po rozpatrzeniu wniosku Spółki z o.o. z siedzibą w Sopocie z dnia 27.03.2006 r. (wpływ do tut. Organu 31.03.2006 r.), uzupełnionego pismem z dnia 21.04.2006 r. (wpływ do tut. Organu 29.04.2006 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), w sprawie:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right