Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.03.2006, sygn. DP/PD/423-0168/2/05/AK, Pomorski Urząd Skarbowy, sygn. DP/PD/423-0168/2/05/AK
Wątpliwości Podatnika budzi klasyfikacja kosztów ponoszonych przez Spółkę na rzecz Odbiorców na podstawie umowy o współpracy.
POSTANOWIENIE
Naczelnik Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku działając na podstawie art.14a §1 i §4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005r., Nr 8, poz.60 z późn. zm.), po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), w sprawie koszty uzyskania przychodów - bonus reklamowy, dodatkowa kwota na reklamę
stwierdza, że
stanowisko przedstawione w tym wniosku jest prawidłowe w odniesieniu do opisanego stanu faktycznego.
UZASADNIENIE
Podstawą współpracy pomiędzy Spółką (Dostawcą) a jej klientami (Odbiorcami) są umowy o współpracy z 2004r. wraz z aneksami zawartymi w 2005r. regulujące zasady handlu środkami smarowymi wyprodukowanymi przez Dostawcę oraz sprzedaż przez Odbiorcę płynów eksploatacyjnych i kosmetyków produkowanych pod marką Dostawcy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right