Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.11.2006, sygn. 1471/NTR1/448-335/06/MA, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1471/NTR1/448-335/06/MA
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Strona dokonuje dostaw towarów na rzecz odbiorców z krajów Unii Europejskiej, posiadających właściwy i ważny numer identyfikacji dla transakcji wewnątrzwspólnotowych. Strona w przedmiotowych transakcjach uzyskuje nw. dokumenty potwierdzające dokonanie dostawy towarów w ramach WDT:1 kopia faktury zawierająca oryginalny podpis i pieczątkę odbiorcy, specyfikacja dostawy;2 kopia faktury, specyfikacja wysyłki, kopia listu przewozowego CMR z oryginalną pieczątką odbiorcy i podpisem odbitym przez kalkę, jako, że dokument CMR był drukiem samokopiującym,3 kopia faktury, specyfikacja wysyłki, kopia listu przewozowe z podpisami odbiorcy (czytelnym i nieczytelnym), ale bez pieczątki firmy,4 kopia faktury, specyfikacja wysyłki, kopia listu przewozowego z pieczątką firmy odbiorcy, ale bez podpisu odbiorcy,5 faktura, specyfikacja wysyłki, oryginał potwierdzenia odbioru towarów według wzoru w załączeniu. Wymienione wyżej komplety dokumentów są (lub mogą być) uzupełnione o zamówienia przesłane faksem lub e-mailem oraz dowody zapłaty. W opinii Strony posiadanie przedstawionych wyżej dokumentów uprawnia do stosowania stawki 0% przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów. Ponadto Strona zauważa, iż jako dowód powinny być dopuszczone wszelkie formy potwierdzeń odbioru towaru, również przesyłane faksem CMR, otrzymane pocztą kserokopie listów przewozowych, przesłane faksem lub e-mailem zamówienia, czy potwierdzenia odbioru towaru.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right