Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.07.2006, sygn. 1414/PP/PO/443-23/06/JW, Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim, sygn. 1414/PP/PO/443-23/06/JW
Czy promocja wizerunku u Sponsora w ramach prowadzonej kampanii społecznej będzie opodatkowana podatkiem od towarów i usług ?
Z przedstawionego w zapytaniu stanu faktycznego wynika, że Fundacja jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług prowadzącym działalność pożytku publicznego w zakresie kultury i sztuki oraz nauki i edukacji. Fundacja nie prowadzi działalności gospodarczej, pozyskane od różnych podmiotów środki finansowe przeznaczone są na jej działalność statutową, nie mającą charakteru zarobkowego. Jednym z celów działania fundacji jest wspieranie inicjatyw służących popularyzacji i rozwojowi edukacji.
Pytający jest inicjatorem i organizatorem kampanii społecznej pod nazwą "x" - dwudniowej imprezy edukacyjnej dla młodzieży, której zadaniem jest pogłębienie wiedzy oraz świadomości w zakresie nowoczesnych technologii oraz metod ich zastosowania w edukacji. Przedmiotowa kampania realizowana jest w ramach celów statutowych Fundacji, na okoliczność czego pytający przedstawił statut fundacji, a finansowana jest w całości ze środków sponsora oraz partnerów kampanii.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right