Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.01.2006, sygn. IIUS-PB-I-415/1/06, Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, sygn. IIUS-PB-I-415/1/06
W jaki sposób należy udokumentować wydatkowanie oszczędności wycofanych z kasy mieszkaniowej po zakończonym okresie oszczędzania, a przeznaczonych na budowę budynku mieszkalnego, aby nie utracić prawa do 30-procentowej ulgi mieszkaniowej? Czy potwierdzeniem wydatkowania pieniędzy na cele mieszkaniowe mogą być np. faktury VAT, rachunki, umowy, dowody wpłat lub kosztorysy?
Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 oraz art. 7 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 21.11.2001 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. z 2001 r. Nr 134, poz. 1509), art. 27a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zm.) w brzmieniu obowiązującym przed 1.01.2002 r., art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 26.10.1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1070 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku strony z dnia 17.10.2005 r. (data wpływu: 25.10.2005 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie, dotyczącej wyjaśnienia:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right