Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.01.2006, sygn. PBI-1/415/189/05, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, sygn. PBI-1/415/189/05

Czy wydatki poniesione przez firmę na zakup prezentów świątecznych oznakowanych nazwą i adresem firmy, które skierowane są do oznaczonej grupy odbiorców t. j. istniejących kontrahentów w celu zachęcenia ich do podtrzymywania lub rozszerzenia kontaktów handlowych, uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00