insert_drive_file
Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.01.2006, sygn. PD-3-423-16-05, Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, sygn. PD-3-423-16-05
Czy sprzedaż promocyjna podlega ograniczeniu do 25% przychodu jako reprezentacja i reklama i czy nie jest darowizną ?
Pytanie podatnika
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 216 oraz art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego w (...) stwierdza, iż stanowisko Spółki w sprawie sprzedaży promocyjnej wody mineralnej jest prawidłowe.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka