Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 14.02.2005, sygn. US.RPM/28/4/1/05, Urząd Skarbowy w Gryfinie, sygn. US.RPM/28/4/1/05
Czy należy wystawić byłym pracownikom informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy - PIT-11, jeżeli obowiązek podatkowy nie został spełniony?
Zgodnie z art. 14a § 1 wyżej cytowanej ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, stosownie do swojej właściwości Naczelnik Urzędu Skarbowego w Gryfinie na pisemny wniosek podatnika udziela pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawie w sposób następujący:
Wnoszący zapytanie przedstawił stan faktyczny, z którego wynika, iż Sąd Rejonowy Sąd Pracy zasądził od pozwanego pracodawcy, Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej na rzecz byłych pracowników wypłatę zaległych części składowych wynagrodzeń tj.: premii, trzynastej pensji, dopłaty ze środków funduszu socjalnego do wypoczynku niezorganizowanego (wczasy pod gruszą), za dyżury lekarskie oraz ekwiwalent pieniężny za odzież roboczą. Płatnik rozpoczął spłatę zobowiązań wobec pracowników w miesiącu lipcu 2004 r. bez potrącania i odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right