Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.08.2005, sygn. II US pb IB / 415 - 43 / 239a/49 / 05 / KSz, Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, sygn. II US pb IB / 415 - 43 / 239a/49 / 05 / KSz

jaki adres do faktury VAT winien podawać podatnik, by wydatek udokumentowany tą fakturą podlegał odliczeniu od podatku w ramach ulgi podatkowej z tytułu remontu i modernizacji ?

Pytanie podatnika

Stan faktyczny

Z pism podatnika wynika, że zakupuje on materiały służące do remontu pomieszczenia mieszkalnego, które zajmuje na podstawie umowy użyczenia. Podatnik wskazuje, iż mieści się ono na terenie Pierwszego Urzędu Skarbowego, podczas gdy aktualnie i przynajmniej jeszcze przez rok/do momentu zakończenia remontu - ocieplenia, naprawy dachu, wymiany okien, doprowadzenia instalacji elektrycznej, wodnej/ jest on zameldowany i mieszka na terenie Drugiego Urzędu Skarbowego. W związku z powyższym wątpliwość podatnika dotyczy następującej kwestii: - jaki adres powinien on podawać do faktury ?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00