Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 25.10.2005, sygn. P-2-443/64/05, Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie, sygn. P-2-443/64/05

Czy usługi polegające na publikacji w sieci internetowej bannerów reklamowych obcych witryn internetowych można uznać za usługi elektroniczne w rozumieniu przepisów ustawy o VAT?

Pytanie podatnika

Na podstawie art. 216 § 1, art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 - j.t. z późn. zm.) w odpowiedzi na Pana pismo z dnia 09.2005 r. dotyczące zapytania, czy usługi polegające na publikacji w sieci internetowej bannerów reklamowych obcych witryn internetowych można uznać za usługi elektroniczne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług - informuję, że podzielam Pana stanowisko w sprawie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00