Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.05.2005, sygn. PD/415-9/2005, Urząd Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim, sygn. PD/415-9/2005
Zawarto umowę w ramach działalności wykonywanej osobiście na podstawie art. 13 kt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z lekarzem weterynarii nie będącym pracownikiem Inspekcji. Umowa została zawarta na czas określony od 2 stycznia 2005r. do 31 grudnia 2005r. W umowie określono, że za wykonane czynności zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie w wysokości określonej przepisami rzporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 2 sierpnia 2004r. w sprawie warunków i wysokości wynagrodzenia za wykonane czynności przez lekarzy weterynarii i inne osoby wyznaczone przez powiatowego lekarza weterynarii /Dz.U. Nr 178, poz.1837/, oraz zwrot udokomentowanych kosztów w związku z wykonywaniem tych czyności. W skład udokumentowanych kosztów wchodzi:.1/ dojazd według stawek określonych w przepisach w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy,2/ użyte produkty leczniczo weterynaryjne i wyroby medyczne (zakup tuberkuliny). Zleceniobiorca ma obowiązek dokumentować wyżej wymienione koszty ewidencją przebiegu pojazdu wg stawek wynikających z przepisów oraz fakturą zakupu użytych produktów leczniczych. Czy jako przychód działalności wykonywanej osobiście podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym należy przyjąć częś podstawową wynagrodzenia, a udokumentowane koszty z tyt. dojazdów i zakupu leków nie będą stanowiły podstawy opodatkowaniu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right