Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.06.2005, sygn. ZD/406-61/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-61/CIT/05
Czy w sytuacji, gdyby nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów klientom oraz potencjalnym klientom, w ramach organizowanych przez Nią akcji promocyjnych, rodziło obowiązek naliczania podatku należnego VAT, to podatek ten będzie stanowił dla koszt podatkowy?
Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka organizuje promocje handlowe mające na celu zwiększenie sprzedaży jej produktów, zarówno wśród obecnychjak i potencjalnych odbiorców. Promocje te kierowane są do kontrahentów Spółki, pośredników, przedstawicieli handlowych, a także ostatecznych odbiorców - finalnych konsumentów. W ramach takich promocji Spółka organizuje konkursy oraz akcje promocyjne, których końcowym efektem jest wręczenie, nie wiążące się z żadną odpłatnością ze strony odbiorców na rzecz Spółki, wyznaczonej nagrody rzeczowej w formie gadżetów, koszulek, kubków, sprzętu RTV, itp.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right