Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.05.2005, sygn. ZD/406-39/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-39/CIT/05
Czy wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu promocyjnego dla firm handlujących produktami Spółki należy uznać za reklamę limitowaną w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
W dniu 25.02.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca organizuje program promocyjny, który jest skierowany do przedstawicieli firm handlujących Jej produktami. Uczestnikami programu są zaproszeni przez Spółkę przedstawiciele najlepszych firm handlujących produktami Spółki. Są to w większości pracownicy hurtowni. Właściciele hurtowni stanowią znacznie mniejszy procent uczestników programu. Spółka dokonuje kwalifikacji firm do programu, z zastrzeżeniem, że liczba firm uczestniczących w programie nie przekroczy 50. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne i nie rodzi po stronie uczestników żadnych zobowiązań natury finansowej w stosunku do Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right