Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 31.08.2005, sygn. US.III/VAT/443/26/1/2005, Urząd Skarbowy w Skierniewicach, sygn. US.III/VAT/443/26/1/2005

Rolnik, który zrezygnował ze zwolnienia określonego w art. 43 ust. 1 pkt 3 i rozlicza się z podatku od towarów i usług na zasadach ogólnych dokonuje zakupów inwestycyjnych. Zakupy te są sfinansowane dotacją w ramach programu SAPARD lub w formie dopłat z funduszy strukturalnych. Czy w tej sytuacji rolnik będzie mógł wystąpić o zwrot podatku za miesiąc, w którym otrzymał faktury, czy dopiero po uzyskaniu refundacji poniesionych kosztów przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa? Czy do uzyskania zwrotu podatku z inwestycji sfinansowanych w części dotacją potrzebne będą dodatkowe zaświadczenia z Agencji, jeżeli tak to jakie?

Pytanie podatnika

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Skierniewicach, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 2 pkt 15, art. 15 ust. 1, art. 43 ust. 1 pkt 3, art. 43 ust. 3, art. 86 ust. 1, art. 87 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) uznaje za prawidłowe stanowisko przedstawione w złożonym w dniu 09.06.2005r. wniosku dotyczącym możliwości wystąpienia o zwrot różnicy podatku w miesiącu otrzymania faktury na zakup towarów i usług sfinansowanych z Unijnych programów pomocowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00