Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.06.2005, sygn. ŁUS-III-2-443/62/05/AMM, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-III-2-443/62/05/AMM

Czy stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług Podatnikowi przysługuje odliczenie podatku naliczonego VAT z faktur zakupu usług reklamowych (marketingowych) związanych z organizacją promocji produktów Spółki prowadzoną przez wyspecjalizowaną agencję reklamową ?

Pytanie podatnika

Z wniosku Spółki X o udzielenie pisemnej interpretacji wynika, iż Podatnik celem zwiększenia sprzedaży podejmuje różne kampanie promujące produkty (np. sprzedaż premiowa, konkursy wiedzy o produktach). Kampanie kierowane są do odbiorców produktów Spółki, a ich całościową obsługę Spółka powierza wyspecjalizowanej agencji reklamowej zawierając w tym celu stosowną umowę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00