insert_drive_file
Interpretacja
Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.07.2005, sygn. PB/II-1/4218-4/Int./05/KK, Izba Skarbowa w Łodzi, sygn. PB/II-1/4218-4/Int./05/KK
Czy całość wydatków poniesionych na zorganizowanie promocji produktów skierowanej do pracowników konkretnego klienta (apteki, hurtowni) stanowi koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych ?
Pytanie podatnika
Wnioskiem z dnia 03.03.2005r. Spółka wystąpiła do organu pierwszej instancji o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w trybie art. 14 a § 1 ustawy - Ordynacja podatkowa.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka