Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 06.06.2005, sygn. 1442/TP/443/1039/05/KK, Urząd Skarbowy w Wołominie, sygn. 1442/TP/443/1039/05/KK

Jesteśmy spółką z o.o. zajmującą się sprzedażą hurtową i detaliczną materiałów chemii budowlanej.W celu aktywizacji sprzedaży danej marki towarowej, wspólnie z producentami uczestniczymy w różnego rodzaju przedsięwzięciach promocyjno-reklamowych , organizację których zlecamy podmiotom do tego uprawnionym. W zależności od postanowień umowy procentowo uczestniczymy w pokryciu kosztów takiej akcji, i regulujemy je na podstawie wystawionej faktury zaliczkowej a następnie właściwej. Bardzo często ponoszone przez nas koszty dodatkowo refakturujemy dla producenta , poprzez wystawienie faktury sprzedaży na usługi marketingowe . W nawiązaniu do zapisu umowy mówiacym ,że jest to przedsięwzięcie promocyjno-reklamowe o charakterze publicznego otwartego i anonsowanego w mediach konkursu ,traktujemy ten wydatek jako koszty reklamy publicznej nie limitowanej. W ramach konkursów następują przekazania nagród rzeczowych zwycięzcom danej tury konkursu. Firma prowadząca zajmuje się zakupem i dostarczeniem nagród rzeczowych, jak również odprowadzeniem zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu wydania nagród. Nam jedynie przekazuje listę kto, co i za ile otrzymał nagrodę. Czy spółka korzysta z prawa do odliczenia podatku naliczonego na fakturze zakupu bez konieczności wystawiania faktur wewnętrznych i naliczania podatku należnego, w przypadku, gdy przedsiewzięcia promocyjno-reklamowe zlecane są podmiotom do tego uprawnionym?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00