Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.03.2005, sygn. PP2/443-89/05/KH/15253, Małopolski Urząd Skarbowy, sygn. PP2/443-89/05/KH/15253

Spółka przekazuje swoim kontrahentom i klientom nieodpłatnie katalogi, ulotki zawierające ofertę produktów i towarów. Ulotki te są również rozprowadzane w gazetach. Zawierają one treści reklamowe przez co stanowią zachętę dla kontrahenta, by korzystał z oferty, a więc przekazanie ich ma bezpośredni związek z prowadzoną przez Podatnika działalnością. Wydatki, które poniesiono na zakup powyższych materiałów promocyjnych są związane z zakupem projektu, wykonaniem zdjęć, drukiem. Czy w przypadku tych zakupów Spółka korzysta z prawa do odliczenia podatku naliczonego i opodatkowuje przekazanie tych towarów na cele reprezentacji i reklamy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00